Imobiliare

Home > Imobiliare

Am crescut nivelul de follow up către clienți cu 32% în 11 luni

Clienții vor să se simtă importanți actunci când sunt pe cale să facă cea mai mare achiziție din viața lor. Cum poate fi transmis acest sentiment atunci când sunt pur și simplu prea mulți clienți?

+32%

Intensificarea acțiunilor
de follow up client: 32%

11

Interval de timp:
11 luni

+50%

în conversie, adică achiziții
preconizate a fi realizate

800% Randamentul investiției clientului nostru

Provocarea

Piața imobiliară înregistrează diferențe enorme de cerere între perioadele de creștere economică și cele de criză. În perioadele de boom, agenții imobiliari au tendința să uite faptul că clienții își vor aminti negrijența odată ce apare următoarea criză. A fi prompt în a răspunde la apeluri înseamnă să fi preocupat de câștigarea angajamentului clienților.

Rezultatul

Chiar și atunci când clienții se întrec unul pe altul, singura țintă sigură constă în 100% follow up și răspunsuri prompte. Monitrizarea proceselor de vânzare și bonusarea proptitudinii au dat rezultate. Clienții au confirmat asta printr-o creștere cu 50% a ratei de conversie.

Aflați mai multe despre soluțiile noastre

Pregătiți-vă pentru creștere.

Operaționalizare

Identificarea celor mai relevanți Indicatori Cheie de Performanță (KPI), studiul pilot, calibrarea, setarea frecvenței și implementarea programului

Feedback

Stabilirea unei culturi a feedback-ului, dezvoltarea unui mediu încurajator, pregătire și instruire

Stimulare

Sprijinirea găsirii tipului corect de stimulent și stabilirea nivelelor atât pe orizontală cât și pe verticală

Revizuire

Revizuirea completă cel puțin odată pe an pentru a asigura o evoluție constantă și relevanță

Nu apăsa acest buton căci s-ar putea să-ți crești vânzările!

Creșterea vânzărilor mele