




Industria Auto are cei mai bine pregătiți oameni de vânzări. Atât de buni încât adesea ei pot spune că le-au văzut pe toate sau le știu pe toate. Este adevărat, totuși se confruntă și ei cu riscul ”vănzărilor de rutină”.
Creșterea numărului invitațiilor
la test drive: 31%
Interval de timp:
4 trimestre
Creșterea numărului de mașini vândute

Provocarea
Supraîncărcarea de training-uri permite adesea profesioniștilor în vânzări auto să își urmeze propria rutină mai degrabă decât noile tehnici. Rutina riscă să împiedice autoevaluarea și evoluția în vânzări. Recomandarea unui test drive este una dintre cele mai ignorate proceduri.

Rezultatul
Clientul nostru a câștigat recunoașterea internațională din partea companiei mamă ca răspuns la impactul rapid asupra vânzărilor. Creșterea frecvenței recomandărilor de test drive a stimulat clienții să experimenteze, să atingă și să simtă vehiculele și să se angajeze în achiziționarea autoturismului într-un ritm de conversie mai ridicat.
Pregătiți-vă pentru creștere.
Operaționalizare
Identificarea celor mai relevanți Indicatori Cheie de Performanță (KPI), studiul pilot, calibrarea, setarea frecvenței și implementarea programului
Feedback
Stabilirea unei culturi a feedback-ului, dezvoltarea unui mediu încurajator, pregătire și instruire
Stimulare
Sprijinirea găsirii tipului corect de stimulent și stabilirea nivelelor atât pe orizontală cât și pe verticală
Revizuire
Revizuirea completă cel puțin odată pe an pentru a asigura o evoluție constantă și relevanță