Vânzarea spontană are un mare potențial de creștere pentru comercianții cu amănuntul de toate tipurile. Cu toate acestea, implementarea este blocată de resursele de personal insuficiente.
Creșterea vânzărilor spontane
la casa de marcat: 32%
Interval de timp:
4 ani
Impact asupra coșului mediu de
cumpărături (vânzare/client): peste 25%
Provocarea
Adevărul curat este că clienților le place să li se vândă. Achiziționarea de produse complementare sau doar a mai multor produse oferă cumpărătorului senzația reconfortantă de rezolvare cu succes a unui proiect, o treabă bine făcută. Cu toate acestea, răspândirea rețelelor de discounteri cu autoservire și un personal redus pun sub semnul întrebării relevanța vânzării sugestive.
Rezultatul
Prin introducerea principiului “Low Effort Selling Scope” (LESS) am dezvoltat un standard minim prin care chiar și casieriile pot face recomandări spontane de produse. Monitorizarea și stimularea acestor rezultate a făcut ca încă alte 5 țări să adopte metoda.
Pregătiți-vă pentru creștere.
Operaționalizare
Identificarea celor mai relevanți Indicatori Cheie de Performanță (KPI), studiul pilot, calibrarea, setarea frecvenței și implementarea programului
Feedback
Stabilirea unei culturi a feedback-ului, dezvoltarea unui mediu încurajator, pregătire și instruire
Stimulare
Sprijinirea găsirii tipului corect de stimulent și stabilirea nivelelor atât pe orizontală cât și pe verticală
Revizuire
Revizuirea completă cel puțin odată pe an pentru a asigura o evoluție constantă și relevanță