Digitalizarea și telecomunicațiile sunt absolut indispensabile, totuși, este greu de înțeles sursa de creștere și adevăratul potențial de vânzare.
Creșterea efortului total
de vânzare: 68%
Interval de timp:
6 ani
în vânzarea încrucișată
de produse și servicii
Provocarea
Clienții acociază mobilitatea cu libertatea iar telecomunicațiile mobile le oferă tocmai așa ceva. Acest lucru aduce o creștere organică în sector și este suficient pentru a realiza mina de aur pe care stai. Oportunitatea pierdută este frustrantă când realizezi adevăratul potențial de vânzare.
Rezultatul
Am creat o listă cu acțiuni pe care consultanții de vânzări să le aplice pentru maximizarea vânzărilor în interacținea cu clienții. În mod surprinzător, acestea au fost ratate în 3 din 4 cazuri. Odată înțeles potențialul a 75% de vânzări pierdute, monitorizarea constantă, cultura feedback-ului și stimulentele au adus o schimbare pozitivă a rezultatelor.
Pregătiți-vă pentru creștere.
Operaționalizare
Identificarea celor mai relevanți Indicatori Cheie de Performanță (KPI), studiul pilot, calibrarea, setarea frecvenței și implementarea programului
Feedback
Stabilirea unei culturi a feedback-ului, dezvoltarea unui mediu încurajator, pregătire și instruire
Stimulare
Sprijinirea găsirii tipului corect de stimulent și stabilirea nivelelor atât pe orizontală cât și pe verticală
Revizuire
Revizuirea completă cel puțin odată pe an pentru a asigura o evoluție constantă și relevanță