Industria auto are cei mai bine pregătiți oameni de vânzări. Atât de sus, încât adesea au văzut totul și știu totul. Adevărat, totuși prezintă riscul de „vânzare de rutină”.
Creșterea Test Drive
Invitații: 31%
Interval de timp:
4 sferturi
Creșterea numărului de mașini vândute
Provocarea
Supraîncărcarea de formare îi lasă adesea pe profesioniștii din vânzările de mașini să-și urmeze rutinele, mai degrabă decât noile tehnici. Rutinele riscă lipsa de auto-reflecție și sărirea peste pași în vânzări. Se pare că sugerarea unui test drive este unul dintre pașii săriți cel mai des.
Rezultatul
Clientul nostru a câștigat recunoaștere internațională de la compania sa-mamă ca răspuns la impactul rapid al vânzărilor. Frecvența ridicată a sugerării test drive-ului a făcut ca mai mulți clienți să experimenteze, să atingă și să simtă vehiculele și să se angajeze să facă achiziția cu o rată de conversie ridicată.
Pregătește-te pentru creștere.
Urmări
Definirea celor mai relevanți KPI, pilotarea, setarea frecvenței, implementarea urmăririi
Părere
Stabilirea unei culturi de feedback, crearea unui mediu încurajator, pregătire și formare
Stimula
Ajutând la găsirea tipului potrivit de stimulent și nivelându-l atât pe orizontală, cât și pe verticală
Revizui
Revizuiți complet cel puțin o dată pe an pentru a asigura o evoluție și relevanță constantă