Pe măsură ce industria petrolieră se reorientează către o dezvotare durabilă alături de energia regenerabilă și soluțiile tehnice, serviciile de mobilitate și gastro devin o prioritate.
Creșterea efortului de vânzare
la casa de marcat: 30%
Interval de timp:
4 ani
în vânzarea produselor
alimentare proaspete
Provocarea
Produsele gastro proaspete maximizează profitul pe vânzare, totuși personalul ezită să le recomande. Surprinzător, pentru a evita iritarea clienților. O aprofundare în punctul de vedere al vânzătorilor a relevat faptul că sunt prea multe produse pe care casierii trebuie să le ofere într-o fereastră de tranzacție de 1 minut.
Rezultatul
Progresul a apărut atunci când personalul a fost împuternicit să identifice soluția pe care o consideră potrivită: Cunoașterea tuturor produselor din categoria ”reco menu” dar să recomande doar produsul pe care îl consideră potrivit pentru client. Aceasta a sporit disponibilitatea de cross-selling și a triplat vânzarea de produse gastro.
Pregătiți-vă pentru creștere.
Operaționalizare
Identificarea celor mai relevanți Indicatori Cheie de Performanță (KPI), studiul pilot, calibrarea, setarea frecvenței și implementarea programului
Feedback
Stabilirea unei culturi a feedback-ului, dezvoltarea unui mediu încurajator, pregătire și instruire
Stimulare
Sprijinirea găsirii tipului corect de stimulent și stabilirea nivelelor atât pe orizontală cât și pe verticală
Revizuire
Revizuirea completă cel puțin odată pe an pentru a asigura o evoluție constantă și relevanță