Industria financiară are o mare capacitate de a furniza o gamă largă de soluții pentru clienți. Este natural pentru că nevoile financiare ale clienților sunt adesea diverse.
Creșterea vânzărilor
încrucișate: 61%
Interval de timp:
3 ani
în creșterea protofoliului de
produse ale clienților băncii
Provocarea
Consultanții bancari au tendința de a evalua mai degrabă nevoile clienților potențiali decât ale clienților existenți. ”Ne cunoaștem clienții, deci ce rost are să-i mai întrebăm?” Se pare că majoritatea clienților au doar un produs în protofoliu și nu li s-au sugerat soluții suplimentare. Așadar nu există cross selling către clienții existenți, ci doar către clienții potențiali.
Rezultatul
În primul rând s-a produs conștientizarea cu privire la mina de aur pe care stătea Banca. Apoi am recrutat clienți de-ai băncii din baza noastră formată din 54.000 evaluatori. Urmărirea jurnalului clienților existenți a furnizat o evaluare mai amplă a nevoilor, mai multe soluții de cross selling și extinderea numărului de produse utilizate în medie de clienți.
Pregătiți-vă pentru creștere.
Operaționalizare
Identificarea celor mai relevanți Indicatori Cheie de Performanță (KPI), studiul pilot, calibrarea, setarea frecvenței și implementarea programului
Feedback
Stabilirea unei culturi a feedback-ului, dezvoltarea unui mediu încurajator, pregătire și instruire
Stimulare
Sprijinirea găsirii tipului corect de stimulent și stabilirea nivelelor atât pe orizontală cât și pe verticală
Revizuire
Revizuirea completă cel puțin odată pe an pentru a asigura o evoluție constantă și relevanță