Cafeaua este un subiect fierbinte nu doar în HORECA. Clienți fericiți, marje de vârf, genul de prăjitură din care toate industriile își doresc o felie.
Creșterea nivelului de
educație a cafelei: 28%
Interval de timp:
2 trimestre
creșterea valorii bonului
mediu de cumpărături
Provocarea
Cafeaua are o gamă largă sortimente la prețuri variate. Magazinele cu specialități de cafea pot viza nivelul absolut de înaltă calitate pentru că ele vând ambianță mai mult decât produse. Provocarea constă în faptul că clienților le place să învețe mai mult despre magie înainte de a cheltui în plus. Bariștii sunt văzuți ca educatori și consilieri.
Rezultatul
Pentru susținerea dorinței de învățare, am creat pentru barista un program de stimulare prin care am combinat aspectele educative cu recomandări de produse, cross-selling. ”Știați că această prăjitură a fost concepută în jurul caracterului cafelei dumneavoastră?” Un impact uriaș asupra mediei de vânzare în doar trei trimestre, ROI peste așteptări și suntem încă departe de a fi termiat.
Pregătiți-vă pentru creștere.
Operaționalizare
Identificarea celor mai relevanți Indicatori Cheie de Performanță (KPI), studiul pilot, calibrarea, setarea frecvenței și implementarea programului
Feedback
Stabilirea unei culturi a feedback-ului, dezvoltarea unui mediu încurajator, pregătire și instruire
Stimulare
Sprijinirea găsirii tipului corect de stimulent și stabilirea nivelelor atât pe orizontală cât și pe verticală
Revizuire
Revizuirea completă cel puțin odată pe an pentru a asigura o evoluție constantă și relevanță