Clienții vor să se simtă importanți actunci când sunt pe cale să facă cea mai mare achiziție din viața lor. Cum poate fi transmis acest sentiment atunci când sunt pur și simplu prea mulți clienți?
Intensificarea acțiunilor
de follow up client: 32%
Interval de timp:
11 luni
în conversie, adică achiziții
preconizate a fi realizate
Provocarea
Piața imobiliară înregistrează diferențe enorme de cerere între perioadele de creștere economică și cele de criză. În perioadele de boom, agenții imobiliari au tendința să uite faptul că clienții își vor aminti negrijența odată ce apare următoarea criză. A fi prompt în a răspunde la apeluri înseamnă să fi preocupat de câștigarea angajamentului clienților.
Rezultatul
Chiar și atunci când clienții se întrec unul pe altul, singura țintă sigură constă în 100% follow up și răspunsuri prompte. Monitrizarea proceselor de vânzare și bonusarea proptitudinii au dat rezultate. Clienții au confirmat asta printr-o creștere cu 50% a ratei de conversie.
Pregătiți-vă pentru creștere.
Operaționalizare
Identificarea celor mai relevanți Indicatori Cheie de Performanță (KPI), studiul pilot, calibrarea, setarea frecvenței și implementarea programului
Feedback
Stabilirea unei culturi a feedback-ului, dezvoltarea unui mediu încurajator, pregătire și instruire
Stimulare
Sprijinirea găsirii tipului corect de stimulent și stabilirea nivelelor atât pe orizontală cât și pe verticală
Revizuire
Revizuirea completă cel puțin odată pe an pentru a asigura o evoluție constantă și relevanță